2008-03-07

Kaszoja 2008! A negyedik.

A tavasz egyik legnagyobb AMISZ-rendezvénye idén is megrendezésre kerül április 30-május 4 között:) Mint minden év elején, amikor elkezdünk gondolkodni Kaszojáról, úgy tervezzük, hogy felülmúljuk a tavalyi évet. Azt szeretnénk, ha idén sikerülne egy fesztivál hangulatot adni az egésznek. Megpróbálunk élő zenét föltenni a palettára, persze nem a Tankcsapdát-sajnos- hanem lehetőségeinkhez képest... Gondolkozunk egy olyanon, hogy esetleg két stage legyen. Az egyiken zenekarok lépjenek fel és élő zenét: magyar slágereket illetve nótákat adjanak elő -mert sokan jelezték ilyen igényüket- a másikon pedig Dj show legyen.Mit szóltok, jó lenne igy? A másik dolog, hogy szeretnénk tematikus sátrakat, legalább kettőt: mondjuk egy filmsátrat, ahol egész délután menne a vetités, meg egy kommunikációs sátrat, ahol bennünket érintő kérdéseket lehet megvitatni. Egyelőre, ezeken törjük a fejünket, de leginkább azt szeretnénk ha ti jönnétek ötletekkel, kérésekkel.

19 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez így eléggé komplexnek tűnik, lehet, hogy megvan a félszigetnek a konkurenciája? :)))
a diákok szemszögét is figyeljétek, a színvonal emelkedésével valószínűleg arányos a belépő emelkedése is, ami teljesen jogos, de adjuk meg a lehetőséget mindenkinek...
Sztem legyen minibár a házikókban és a sátrakban... :))))
Hajrá!

En írta...

az a legkevesebb:))))

Albert László írta...

Úgy látom, nagyon nehéz véleményt nyilvánitani...Pedig tényleg megteheti bárki.Jó lenne, ha ez változna. Úgyhogy gyerünk, irjatok bátran-még nevet sem kötelező megadni- . Szeretnénk tudni, hogy ti mit gondoltok a Kaszojálisról

Névtelen írta...

szerintem nincs igenyuk a Kaszojara:(
akko nem lesz!

Névtelen írta...

Most akkor nem lesz? :(
Pedig már el is kéredzkedtem Anyukámtól!
Mit fog gondolni most az AMISZ-ról? Legyen már, na, Anyu kedvéért!!! :)))

Nagy István írta...

Hol vannak, drága fiatalok?

Névtelen írta...

Talan kicsit tobbet kene reklamozni a Kaszojalist, akkor lehet tobb lenne a hozzaszolo.
Amugy meg sok sikert hozza!

Névtelen írta...

Szerintem nagyon klasz otlet az egesz a lenyeg hogy hangulat legyen sok buli pia meg nok ami szerintem eddig is megvolt:)
A lenyeg nekem tetszi kaz otlet negy napi halhatatlansag, en ot leszek, de rem lesz valami rock party is csak melekesen a rockerek kedveert:D. Na sziasztok es csak igy tovabb!!!

Névtelen írta...

nekem igy nagyon megfelel .... csak a focit ki ne hagyjuk!!:D

Névtelen írta...

sztem ez ygy nagyon jo lesz...myndenky meg lesz elegedve...a fo h myndenky jol erezze magat...es ez sztem ygy ys lesz...

Névtelen írta...

szerintem nagyon super hely es jo buli is van ez kell a fiataloknak es masok is igy gonoljak rajtam kivul meg 30at bisztos tudok, szoval csak igy tovabb...bulizzun!:D

Névtelen írta...

akinek ez nem tetszik az nem normalis vagy nem tugya mi az a buli...nagyon kiraly!!

Névtelen írta...

emberek vegre kozeledunk a kasszojai bulihoz alig varom marrrr:D nagyon szuper volt mult evbe is es remelem az a mostani meg jobb lesssz;) nah elore is jo bulizast mindenkinek

Névtelen írta...

en a multevbe nagyon jol szorakoztam nem fogom egyhamar elfelejteni es most h mindejart itt van egyre izgatotabb vagyok :D:P

Névtelen írta...

szerintem ez a legjobb kikapcsolodas es nem tulzok!!!!

Névtelen írta...

harom a magyar igasag es egy a raadas ugyhogy ez nagyon super lesz:P garantalom:D

Nagy István írta...

Sok itt a névtelen, de ettől még nem érdekes.
Egyesek helyesírásával komoly gondok vannak, ami nem a legjobb előjel egy fiatal jövőjét illetően.

Névtelen írta...

Lenne 1 kerdesem ..... a sator hejjet ott is ki lehet fizetni vagy csak elore ? varok valaszt minnel hamarabb kossz elore is hellosztok

Névtelen írta...

Kaszoja ..... hi hi hi

olyan mintha valami nemistudom mi lenne az.

szerintem kaka ... de nevezhetjuk szarnak is